Kto a čo je correctit.eu ?

Kto je correctit.eu? S kým spolupracuje? Aké má výsledky?

Pri pravidelnom sledovaní nášho blogu , Facebook page alebo našej webstránky sa odpovede na  všetky horeuvedené otázky určite dozviete. Pomôžu vám pri rozhodovaní v prípade, že budete hľadať korektúry textu, webu alebo  aj copywriting.

Kto je correctit.eu?

-Som to v prvom aj poslednom rade ja – Mgr. Andrej Bielik. Profesne sa úpravám textu (gramatickým, štylistickým, pravopisným) venujem už viac ako 10 rokov. Som diplomovaný “slovenčinár” s praxou. Už v minulosti som pracoval na rôznych zadaniach, ktoré našli uplatnenie najmä mimo internet. Jednalo sa prevažne o korektúry reklamných textov, predvolebných programov lokálnych politikov, diplomoviek a tiež dokumentov z firemného prostredia.

-V súčasnosti som sa zameral na prienik do digitálneho sveta. Vytvoril som značku CorrectiT.eu, prostredníctvom ktorej sa snažím ponúknuť svoje know-how všade tam, kde je dopyt po kvalitných službách v oblasti korektúr a najnovšie aj tvorenia textov.

-Ako napovedajú poslené dve písmená z  loga, chcem osloviť najmä subjekty z IT branže. Vychádzam z predpokladu, že práve tento sektor rastie mimoriadne dynamicky a nie každý disponuje potrebným časom, znalosťami alebo potrebnými skúsenosťami aby svoje texty vytvoril, upravil a dotiahol na požadovanú uroveň.

Čo ponúkam?
– Špecializujem sa na gramatické a štylistické úpravy akýchkoľvek textov. V praxi bude naša spolupráca vyzerať tak, že  texty v digitálnej podobe zašlete na kontaktný mail info@correctit.eu

-Špecifikujete dátum dodania výsledného textu a typ úprav, ktoré si želáte na texte vykonať. Niekto si praje text iba zbaviť gramatických chýb, niekto text potrebuje aj preštylizovať. Štandardne na texte vykonávam jedno aj druhé, tzn. gramatickú aj štylistickú korektúru naraz.

-Motivácia, prečo spraviť obidva typy úprav naraz, je jednoduchá – profesne sa nemožem pozerať na text, ktorý je síce gramaticky správny, ale na druhej strane je jeho slovosled nevyhovujúci -text je strnulý, polámaný, nie je plynulý, nelogický a častokrát plný nespisovných výrazov.  Téme najčastejších chýb sa venujem v inom príspevku tu.

-Okrem samotných úprav už hotových textov sa venujem aj tvorbe obsahu – copywritingu. Rád píšem texty na témy, ktoré ma bavia alebo sú niečím zaujímavé, ale nie vždy si človek môže vyberať, a tak sa zadávateľovi prispôsobím a pracujem na čom je treba.

-Samozrejmosťou je poctivý a objektívny  research, ktorý pri odborných témach potrebujem a tiež pri témach, ktorým sa primárne nevenujem.

-Písanie je mojou záľubou, rád sa s textom pred jeho uverenením pohrávam a nemám problém ponúknuť viacero variantov, ak to zadávateľ vyžaduje. Ako bonus sú moje texty automaticky gramaticky aj štylisticky opravené, a tak už nemusíte za korektúry platiť inde – to by mal každý copywriter robiť automaticky.

-Texty sa snažím písať pútavé a zrozumiteľné. Hviezdoslava na webe zo seba určite nerobím 🙂 Vychádzam najmä z faktu, že dnešný užívateľ internetu webstránky nečíta zhora nadol, ale “skenuje”.  V procese hľadania informácií sa zastaví až vtedy, keď nájde to, čo hľadal a až v tom momente koncentruje svoju pozornosť na obsah, ktorý považuje za potrebný.

Ak vás môj prístup zaujal alebo potrebujete s niečím poradiť,  navštívte môj web -kontaktujte ma prostredníctvom formulára, mailom alebo správou na Facebooku.

 

Prajem veľa úspechov a v ďalšom príspevku sa pokúsom zodpovedať na dalšie otázky:
S kym spolopracuje?/ Aké má výsledky?

 

Leave a Reply

